úterý 17. listopadu 2015

Majada

Minulý týden mi přišel na poštu balíček s krásným dárkem a vzkazem. Společnost Majada mi poslala jejich úžasnou kávu a já mohla konečne ochutnat ten zázrak. Nejen ze skvěle chutná a voní ale po ochutnání mi to nedalo a začala jsem zjišťovat víc o jejich produktech. Takže Vám o ní musím něco malinko říct, protože opravdu stojí za to. 
Majada zpracovává jen ty nejlepší kávové boby a zakládá si na kvalitě a zpracování. Zaručuje například že zakoupená káva je z poslední sklizně a vždy čerstvě pražená. Navíc je vždy jednodruhová a to 100% arabica ( sklízená ručně) a fair trade. Jejich kávu můžete obědnat na eshopu a udělat tak radost nějakému kávoholikovi😊 Tohle všechno navíc přispělo k tomu, že mi káva chutnala mnohem více než jiná. Takže hoďte nožky nahoru, připravte si Majada kávičku a prostě jen nedělejte nic.... Božské





1 komentář: