úterý 26. ledna 2016

Babičin slaný koláč

Tak ještě tu mám pro Vás jeden malý listový tip. Tento slaný koláč nám servírovala moje babička o vánočních svátcích a všichni z něj byli nadšení. Když jsem se pak dozvěděla jak jednoduchý recept to je byla jsem nadšená ještě víc.... Děkuji babi😘
Snad ani není potřeba psát podrobný recept já říkám že je to koláč tak trochu co dům dal. Potřebujete balení listového těsta, hořčici, vejce, smetanu,šunku, sýr slaninu, cibulku apod.Listové těsto si vyválíme na středně silný plát a vložíme ho do formy, těsto potřeme hořčicí, přidáme šunku , sýr,slaninu, sušená rajčata, bylinky, (prostě cokoli co máte rádi)Vše zalijeme 4dcl smetany kterou jsme smíchali s 4 vejci soli a pepřem. Pečeme na 180C cca 25 minut . Výborný je jak studený tak teplý 


Emotikona smile

Žádné komentáře:

Okomentovat