pondělí 12. října 2015

Chorvatsko

Konečně slibované fotky z Chorvatska. Za těch pár dní jsem toho stihla vidět, ochutnat a zažít spoustu a tak jsem si to užila naplno. Ochutnala jsem tradiční Paški sir, skvělý domácí pršut, nakládané rybičky, domácí pálenky různých druhů, olihně na grilu apod . Nezapomenutelná atmosféra místních trhů byla naprosto fantastická a já byla doslova ve svém živlu. Poslední den jsme potkali partu Slováků na krásné jachtě na kterou jsme byli pozváni a strávili zde krásný večer. Naučila jsem se tu krásný zvyk , jak se na lodi připíjí. Se sklenicemi se netuká ale jen se jemně přitukne přes prsty, tak aby sklenice nevydávaly žádný zvuk. To proto aby se nerušily mrtvé duše.
Život je fajn když víš, odkud vítr fouká.
¨






















Žádné komentáře:

Okomentovat