pondělí 7. prosince 2015

Vánoce za dveřmi

O víkendu jsem se pustila konečně do pečení, sice trošku se zpožděním ale přeci. Vánoční atmosféra mě letos tak nějak míjí, že jsou vánoce za dveřmi si všimnu snad jen v nákupním centru. Letos to prostě není ono. Tak se snažím navodit u sebe vánoční atmosféru a těšeníčko všemožně. Minulý víkend jsem Vám představila kávový nápoj od Jacobs a protože ještě nějaké koření mám pustila jsem se do toho i tento víkend. Pro ty kterým to uniklo firma Jacobs pro tento rok připravila celkem zajímavý projekt s názvem Tekuté cukroví. Kdy můžete získat různé pytlíčky s kořením ať už skořici s rumem,kakao s irish cream,vanilku s amaretem apod a připravit si tak vlastní kávový nápoj s vůní vánoc.
Trošku mi začíná( a zvlastě u žen) chybět radost z vánoc. No ale proč taky? Chlapi ruku na srdce ,vánoce nejsou pro ženy svátky klidu to možná pro Vás a děti. Vzpomeňte občas na to co všechno žena dělá aby Vám připravila krásné svátky, vánoční úklid, nakupování jídla dárků, vaření polévky, salátů ,obalování řízků a tuny a tuny cukroví které nám každý kousek projde v ruce minimalně pětkrát. Vzpomeňte si na to všechno co pro Vás dělá nejen o Vánocích ale po celý rok a dopřejte ji alespoň chviličku pauzu. Připravte skvělou kávu, usaďte ji a nechte ji relaxovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat